حفظ حریم خصوصی در بازارنتورک

حریم خصوصی

1- فروشگاه اینترنتی بازارنتورک از اطلاعات خصوصی کاربران گرامی با نهایت احتیاط ممکن، حفاظت کرده و به کاربران اطمینان می دهد تا اطلاعات آنها  اعم از شماره تلفن، موبایل، آدرس و کلیه مشخصات شخصی ثبت شده دیگر در این سایت، به هیچ عنوان به صورت عمد در اختیار غیر قرار نگیرد.

تبصره 1-1: با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی بازارنتورک، رابط میان خریدار و تامین کننده کالا می باشد، لذا جهت ارسال کالا، نشانی پستی و شماره تماس خریدار به فروشنده و تامین کننده کالا ارسال خواهد شد.

BN-cybersecurity

2- با توجه به نوع فعالیت این سایت به لحاظ فروش آنلاین و ارسال کالا به آدرس ارائه شده توسط کاربر، لازم است که آدرس وارد شده در بخش ثبت سفارش به درستی و با توجه به آدرس دقیق پستی (نه آدرس حدودی) به همراه کدپستی دقیق و معتبر مربوط به همان آدرس ثبت شود، تا در ارسال کالاهای مورد سفارش مشکلی ایجاد نشود. 

این آدرس و یا آدرس دوم قابل ثبت، می‌توانند در زمان ثبت سفارش کالا، انتخاب شده تا سفارشات به همان آدرس در زمان مشخص شده ارسال شود. بدیهی است در صورت مغایرت داشتن آدرس پستی با کدپستی و اشتباه بودن آدرس پستی، فروشگاه اینترنتی بازارنتورک هیچگونه مسولیتی بر عهده نخواهد داشت.

3- فروشگاه اینترنتی بازارنتورک برای ارتباط با مشتریان خود فقط از طریق شماره‌ها و یا ایمیل ثبت شده توسط کاربر در زمان عضویت در سایت، اقدام خواهد نمود.

4- فروشگاه اینترنتی بازارنتورک جهت برقراری ارتباط با کاربران سایت، تحقیقات، بازاریابی، بهینه‌سازی محتوای وب سایت و غیره… ممکن است از برخی اطلاعات استفاده کرده و همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، پروموشن‌ها، سرویس‌های ویژه و انواع خدمات مربوطه اقدام به ارسال ایمیل و پیامک نماید.

لذا در صورت تمایل نداشتن به دریافت چنین ایمیل‌ها و پیامک‌هایی، کاربران گرامی می‌توانند عضویت در خبرنامه را از طریق بخش تنظیمات پروفایل خود غیر‌فعال نمایند.

5- توجه داشته باشید که ایمیل‌های ارسالی از طرف فروشگاه اینترنتی بازارنتورک فقط از دامنه “بازارنتورک دات کام BAZARNETWORK.COM خواهد بود و در صورت دریافت هرگونه محتوا از دامین دیگری لطفا اقدام به باز کردن ایمیل نفرمایید تا از بروز مشکلات حک شدن توسط افراد سودجو و کلاهبردار، جلوگیری بعمل آید.

6- تمامی پیامک‌های ارسال شده به کاربران، از طرف فروشگاه اینترنتی بازارنتورک، از طریق شماره‌های اختصاصی 500040752030  یا 50002060202020 یا 50002420602070 یا 289999173328 خواهد بود. لذا لطفا این شماره را به دقت در گوشی خود با نام مشخص ذخیره کرده تا در زمان دریافت پیامک از طرف فروشگاه اینترنتی بازارنتورک، از کلاهبرداری توسط افراد غیر و سودجو در امان باشید.

تبصره 6-1: توجه داشته باشید بازارنتورک جهت دریافت و ثبت نهایی سفارشات، به هیچ وجه پیامکی حاوی لینک پرداخت برای خریدار ارسال نکرده و هرگونه پرداخت وجه فاکتور، فقط از طریق سایت بصورت اتوماتیک به درگاه بانک مربوطه منتقل شده و وجه قانونی خواهد داشت. لذا جهت جلوگیری از سواستفاده و کلاهبرداری سودجویان، در صورتیکه از هر سرشماره‌ای برای شما پیامک حاوی لینک پرداخت بعنوان فاکتور خرید از فروشگاه اینترنتی بازارنتورک ارسال شد، از کلیک روی آن جدا خودداری نموده و جهت بررسی بیشتر، با پشتیبانی بازارنتورک به شماره 09302102172 در ارتباط باشید.

7- با توجه به اینکه نظرات کاربران ممکن است مشمول مصادیق محتوای مجرمانه و بر خلاف قوانین داخلی ایران باشد، بازارنتورک حق خواهد داشت از این اطلاعات جهت پیگرد قانونی این موضوع استفاده کرده و همچنین در صورت نیاز به ویرایش نقد‌ها و نظراتی که بر خلاف قوانین سایت باشد، حق خواهد داشت تا ویرایش لازم را انجام داده و از بی‌نظمی احتمالی جلوگیری بعمل آورد.

8- حفاظت و نگهداری از رمز عبور و کد‌فعالسازی در سایت بازارنتورک بر عهده خود کاربر بوده و در هیچ حالتی این رمز را نباید به غیر ارسال کنند تا از سو استفاده اشخاص سودجو جلوگیری شود. در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود کاربر خواهد بود و مسولین فروشگاه اینترنتی بازارنتورک هیچگونه تعهدی در این زمینه نخواهند داشت.

9- بازارنتورک هویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و تحت هیچ شرایطی در اختیار اشخاص یا سازمانهای دیگر قرار نخواهد داد مگر با حکم قضایی و قانونی ناچار به همکاری با مراجع مربوطه شود یا با توجه به تبصره یک بند یک حریم خصوصی.

10- فروشگاه اینترنتی بازارنتورک همانند وب‌سایت‌های دیگر، کوکی‌ها و آی‌پی‌ها را جهت استفاده قانونی و تبلیغاتی خود جمع‌آوری خواهد کرد. لازم بذکر است با توجه به پروتکل‌های امن و لایه‌های امنیتی سرورهای بازارنتورک و همچنین روشهای مدیریت صحیح داده‌ها، از دسترسی غیر‌قانونی به اینگونه اطلاعات توسط اشخاص متفرقه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

فروشگاه اینترنتی بازارنتورک تمام تلاش خود را جهت حفظ حریم خصوصی و نگهداری اطلاعات مربوطه انجام خواهد داد تا شما تجربه خریدی همراه با آرامش خاطر را داشته باشید.


شماره نگارش 2812401

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، لطفا از طریق تماس تلفنی یا پیام‌رسان‌های مختلف با تلفن پشتیبانی به شماره 09302102172 در ارتباط باشید.

نشانی دفتر مرکزی:

تهران/سی‌متری جی/شانزده متری امیری (سبحانی)/ساختمان ملت/طبقه سوم/واحد 24

تلفن: 55139847-021